יום שני, 10 בספטמבר 2012

עיצוב הבית


עיצוב הבית זו תורה שלמה. יש כאלו שיש להם כישרון לדעת לחבר את האביזרים הנכונים, יש כאלו השוכרים מעצבת פנים ויש מי שחושב שבמידה ולא ישכור מעצבת פנים - יחסוך כסף. כאן בדיוק הטעות. מעצבת פנים תדע לקחת כל תקציב ולהגדיר במסגרתו את תיכנון השיפוץ או העיצוב. בנוסף, היא מכירה ספקים רבים ותוכל לבוא עימם במשא ומתן ולהוריד את העלות. כמו כן, היא מכירה את החנויות, השווקים המיוחדים ותדע להתמקח ולשאת ולתת גם אם תיווצר תקלה לא צפוייה. 

מקום המפלט של כולנו הינו הבית. כולנו היינו רוצים שהבית ייראה מיוחד, מעניין, חם ומזמין. את מי? בעיקר אותנו, אך נשמח שיהיה נעים גם לאורחינו. ועל כן, חשוב לבחור מעצבת פנים מומלצת - על ידי חבריכם, על ידי ביקורות בפורומים שונים ועוד.

ישנם סגנונות עיצוב רבים: עיצוב פנים מודרני, כפרי וכן עיצוב לדירות גדולות, קטנות, עיצוב מחוץ לבית וכן עיצוב פנים דירות .

עיצוב באמצעות זכוכית:
אחד האמצעים לעיצוב הבית הינו זכוכית. מצאתי כי ישנן אפשרויות רבות לעיצוב באמצעות זכוכית והוא מוסיף המון. אפשר לעצב בבית או בגינה. זכוכית הינה אמצעי שנמצא אצלל רוב האנשים בחדרי אמבטיה (וחבל - כי היא יכולה להוסיף המון בכל הבית!).

הזכוכית מעשירה את הניראות בבית, מגדילה את החלל ומשווה מראה קלאסי לחדר בו היא נמצאת. 
אנשים בדרך כלל משתמשים בזכוכית ומעצבים באמצעותה ויטרינות זכוכית או מחיצות זכוכית. זוהי תוספת נפלאה ששווה בדיקה. איך יודעים באיזה איש מקצוע לבחור? כמו תמיד - עדיף לקבל המלצות ממכרים. אם לא, לבדוק באתרים השונים כמה המלצות ניתנו לבעל מקצוע כזה או אחר וללכת לראות עבודות בפועל. חשוב לבצע השוואת מחירים ולבחור בבעל מקצוע ישר כמובן.  

כאשר תלכו לראות את עבודותיו - שוה לנסות לקבל ממנו רעיונות, לבדוק מה יכול להתאים לביתכם, וכן לנסות לקבל עיצובים נוספים בהנחה. אתם לא מבינים איזו תחושה כיפית זה מעניק לבית. אתם פשוט תרגישו כאילו עברתם דירה. זה שווה.

למידע נוסף על עיצוב פנים, ניתן לפנות לאורית אופיר -  מעצבת פנים ואדריכלית
בהצלחה :)
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה